chcę zatrzymać w biegu cały świat ...

środa, 26 maja 2010

A Ty Mamo śpij ... [*]

"Kto mi tuż przed snem, nucił bajki baj, baj...
I kto przybiegał z bzem, kiedy maił się maj
Kto wybaczał mi każdą złość, każdy błąd ?
Gdy kryłam wielkie łzy, w domu najmniejszy kąt ..."

Dzisiejszy dzień jest jednym z najgorszych. Rok temu obudziłam Mamę bukietem czarnego bzu, a dziś ... ?
Dziś pozostało mi tylko pomaszerować z kwiatami,ale na cmentarz i zapalić znicz. Myślałam,że serce mi pęknie na pół gdy układałam goździki w pomnikowym wazonie ! ;((( W dodatku dzisiejsza data to również 7 miesięcy bez Niej. W takich momentach dociera do mnie fakt,że Jej już naprawdę nie ma... Wracając ze szkoły widziałam mnóstwo ludzi pędzących do swoich mam z bukietami, bombonierkami lub innymi upominkami. Nawet nie wiecie jak im zazdrościłam,że mogą osobiście wręczyć podarunek, złożyć życzenia vis a vis , ucałować i wyściskać swoje mamy .
Ja nie mam już czego życzyć mojej Najwspanialszej. Modlitwa to teraz jedyne moje życzenia .

Co wieczór obraz ten, kołysze mnie do snu - moja Mama wśród bzów ... ;(((

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz