chcę zatrzymać w biegu cały świat ...

sobota, 8 maja 2010

Wyróżnienia przyznane,ale co dalej ?







W czwartek w Miejskim Ośrodku Kultury w Lubawie odbył się przegląd artystów "Łowiąc talenty". Szczerze mówiąc nie liczyłam na to, że będzie miał on charakter programu "Szansa na sukces" lub "Jak oni śpiewają" .

To wszystko dlatego, że uczestnicy zaprezentowali tylko umiejętności muzyczne. Przeważała liczba solistów,więc sala MOKu była "rozśpiewana". Nie wiem czy to świadczy o tym, że lubawianie są uzdolnieni wyłącznie w kierunku muzyki, czy po prostu pozostałym talentom zabrakło odwagi do udziału w przeglądzie.

Równie kontrowersyjny jest fakt niemalże pustej sali. Cały czas zastanawia mnie z czego on wynika? Czy jest to spowodowane słabym poinformowaniem mieszkańców, czy zorganizowaniem w owy termin i godzinę ?

Andrzej Lewicki, animator kultury i zarówno członek jury na wstępie przeglądu powiedział,że "Łowiąc talenty" zorganizowane zostało przede wszystkim po to, aby wypromować talenty Ziemi Lubawskiej. Czy przegląd dał jakąkolwiek szansę młodym i zdolnym, aby mogli się rozwinąć? Mam wrażenie, że nie. Bo co z dyplomu z tytułem "wyróżnienie"? Może warto było pomyśleć o bardziej konkretnej nagrodzie, np. występie zwycięzcy w duecie z jakimś znanym artystą?
Więc nasuwa mi się pytanie, o jakie i kogo promowanie tak naprawdę chodziło?

Czekam na Wasze opinie,
Monia.

2 komentarze:

  1. Niestety ominęłam to wydarzenia, więc nie wypowiem się na temat poziomu prezentacji ''artystów'' . Wydaje mi się, że idea programu była ok, ale co dalej? Oby młodzi śpiewający mieli szansę kontynuowania swoich celów.
    Pozdrawiam Dagmara.

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, że nic nie daje, ale przynajmniej mogli sobie pośpiewać dla kogoś :D

    p.s. ja też mam słabośc do wysokich obcasów ;P

    OdpowiedzUsuń